Di-džej Žeks traži još jednu nacionalnu frekvenciju

Di-džej Žeks traži još jednu nacionalnu frekvenciju

Vlasnik Televizije Pink Željko Mitrović predao je neophodnu dokumentaciju Regulatornom telu za elektronske medije (REM) za dobijanje nacionalne dozvole (poznatije kao nacionalne frekvencije) za još jednu televiziju, a reč je o kablovskom kanalu "Vesti", koji je pokrenut 2013. godine - prvobitno nazvan "Pink 3".

On je izjavio da će ova televizija u svom sadržaju imati 70% informativnog programa, ali i obrazovnog, kulturnog, igranog i naučno-dokumentarnog.

Mi smo taj elaborat predali, pa ćemo videti – istakao je Mitrović, prenosi Nova.rs.

Podsetimo, Pink Media Group u vlasništvu Željka Mitrovića dobila je dozvolu Regulatornog tela za elektronske medije (REM) da kupi 100 odsto Rock radija, objavljeno je na portalu pomenutog tela.

REM je odgovor poslao u maju ove godine, i u njemu navodi da se planira prenos 100 odsto vlasništva sa Master Media Mix, firme vlasnika Rok radija iz Novog Sada, na Pink. Pink je u prilog upitu dodao i nacrt ugovora o prenosu vlasništvu. U upitu se, takođe, navodi i da je Pink vlasnik Red Media Group koja ima dozvole za emitovanje radijskog signala, ali – smatra REM – prenosom vlasništva Rock radija neće se narušiti "medijski pluralizam".

Pored Rock radija, Mitrović ima bivšu Lagunu, odnosno RED radio, kao i Pink radio, navodi Nova.rs.

Inače, danima na društvenim mrežama kruži peticija tima "Kreni promeni" za oduzimanje nacionalne frekvencije televizijama Pink i Hepi zbog emitovanja rijaliti programa. Ovo udruženje je objavilo na svom Instagram profilu rezultate peticije, a do ovog momenta ju je potpisalo 200.000 ljudi.

Na osnovu aktuelnog i raspisanog konkursa REM-a za terestrijalno emitovanje televizijskog programa na nacionalnim frekvencijama u Republici Srbiji, televizija RTV BK TELECOM je danas izvršila predaju svoje aplikacije za ponovno sticanje statusa i licence emitera televizijskog programa na nacionalnoj frekvenciji, saopšteno je iz ove medijske kuće, a prenosi list Danas.

TV UNA saopštila je da je ambiciozan produkcijski i programski plan za jesenju sezonu kao i vrhunski tim medijskih profesionalaca u svim televizijskim segmentima, uticao je na odluku menadžmenta te televizije da konkuriše za nacionalnu frekvenciju.

Oceni vest:
1
7

* Sva polja su obavezna (Preostalo 500 karaktera)

Pošalji fotografiju uz komentar (do 2MB)
  • Pa, podajte mu neće da se potroši...

    pre 700 dana i 23 sata

    Dobiće je, da krene naveliko manipulaciju što penzuionerskog dela, što nepismenog dela radnog naroda.
    Istini za volju, zaista ima dobar dezinformativno-informativni pristup i način rada.
    Pozitivna stvar u svemu ovom je, što kanal neće biti šund tipa rijalitija i kvazi narodnjaka,
    niti kanal predviđen za oslobađanje urlanja (neki to zovu sport).

    Oceni komentar:
    1
    7
  • Naprdnjacka Smrdija

    pre 700 dana i 23 sata

    Da li je uopste moguce emitovati vecu kolicinu primitivizma i prostakluka nego sto to vec radis sa Pink-a?

    Oceni komentar:
    1
    10