Evo sta su nam rekli posetioci Exita: Nakon Tvrđave "sele" se na Štrand (FOTO)

Exit žurka nastavlja se u punom jeku, a dok neki uživaju pokraj Dunava, bilo je i onih koji su predahnuli u Dunavskom parku. Kao i ranijih godina posetioci Exita kažu da su im cene pristupačne, ali da im je čudno i to što u Srbiji za sve ima vremena…

Neki će ostati kako bi rođendan proslavili u Beogradu, dok će neki nastaviti put na more.

Novi Sad je sredinom jula okupljalište mladh iz celog sveta, pa je tako i ove godine. Da su gosti tu, svedoče i lokalni kafići koji se utrkuju sa što boljom muzikom, ponudom pića i hrane, a mladi sa prepoznatljivim narukvicama Exita već su uveliko tu.

Tokom dana, kao što smo se i uverili većinu vremena provode na Štrandu, gde su žurke kako u kampu, tako i širom plaže.

Među njima su i Nik Fer Grefte iz Holandije, kao i Mehin Sriemer, koji su na nagovor Mišela Jovanovića stigli na festival u Novi Sad. Mišel kaže potiče iz Srbije i već je drugi put u Novom Sadu.

- Prošle godine sam došao, jer je moja tetka dolazila na Exit. Odlučio sam da vidim koliko je ovde dobar provod, i tada sam poveo drugare. Bilo nam je odlično, a put smo nastavili u Beogradu, jer tamo imam apartman u kom mogu da boravim. Ove godine sam došao sa dva drugara i upoznali smo posetioce festivala iz Bugarske, te čekamo da dođu na plažu – kaže Mišel. Kao dobar domaćin potrudio se da drugarima pokaže ono najbolje iz Srbije, te će ih kako kaže voditi i na beogradske žurke.

- Vodio sam ih na pljeskavice, i naravno probali su rakiju. Najviše im se svidela medovača. Jedan od drugara je odlučio da rođendan proslavi u Beogradu, a ovde će sa mnom ostati oko 20 dana - ponosno govori Mišel.

Njegovom drugaru iz Holandije kako kaže Mišel nikako nije jasno kako ovde za sve ima vremena.

- Nisam navikao da sve teče tako lagano. Kada krećemo na festival, idemo lagano, kada treba nešto da obavimo i tu je sve polako i bez stresa. Toga nema u Holandiji. Tamo je sve brzo i odmah - kaže Sriemer.

Očekuju dobar provod, a razmišljaju da sva trojica dođu i sledeće godine.

Imali su novca da unajme privatan smeštaj, ali su čuli da je provod u kampu zagarantovan, pa su se odlučili da spavaju u šatorima pokraj Dunava.

Među gostima je bilo i onih koji se nisu dobro informisali o tome na koji način se plaćaju voda i hrana na Tvrđavi, pa je tako Sotiris Gaganas iz Grčke zamolio jednu ženu da mu da malo vode…

- Nisam znao da moram imati karticu, da bih plaćao hranu i piće. Moja je greška, jer se nisam bolje informisao, pošto dolazim prvi put. Provod je dobar, a za festival sam čuo od drugara koji je već bio ovde i odlično se proveo, pa sam odlučio i sam da proverim kako to sve izgleda – kaže Gaganas.

Njegov drugar Marios Radosavljević iz Grčke je srpskog porekla i studira DIF u Nišu.

- Mama mi je iz Srbije i znam srpski, a pošto studiram u Nišu, poželeo sam da posetim festival – kaže Marios.

Tu su i oni koji već polako odlaze sa festivala, poput Gabora iz Mađarske, koji je odlučio da sa prijateljima ode kući.

- Bilo je ok, ali je vreme da se vratimo. Umorni smo i očekuje nas dosta kilometara kako bi smo se vratili nazad – rekao je Gabor, koga smo sa prijateljima sreli ispred Štranda, kako se pakuju i polako napuštaju Novi Sad.

Većina posetilaca festivala koje smo zatekli na Štrandu ili su odmarali u debeloj hladovini pokraj Dunava, ili su provod nastavili u nekom od obližnjih lokala.

Na Štrandu u lokalima tu su didžejevi zaduženi za dobre dnevne žurke, a nakon toga provod se nastavlja na Tvrđavi.

Dunavski park, tako je jedno od destinacija gde egzitaši odmaraju, pa ih možete sresti preko dana u jednoj od debelih hladovina.

Exit traje do ponedeljka ujutru, dok će kamp na Štrandu raditi do 17. jula.

Atmosfera u Novom Sadu tokom festivalskih dana je potpuno drugačija, a kako to sve izgleda pogledajte ovde.

Autor: Slađana Aničić

Oceni vest:

* Sva polja su obavezna

Pošalji fotografiju uz komentar (do 2MB)

Ovaj članak još uvek nije komentarisan

Elektrodistribucija Novi Sad novosadsko porodilište novorođenčad isključenje vode klinika za ginekologiju i akušerstvo Vreme u Novom Sadu restorani novi sad servisne informacije novosađani gradsko groblje sahrane servisne informacije novi sad raspored sahrana i ispraćaja RHMZ matičar novi sad elektrovojvodina bez vode Isključenje struje isključenja struje vremenska prognoza jkp lisje jkp novosadska toplana Republički hidrometeorološki zavod gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević raspored sahrana novi sad betanija JKP Vodovod i kanalizacija Novo naselje horoskop bebe