REM objasnio zašto su Pink, Happy, Prva i B92 ponovo dobile nacionalnu frekvenciju

REM objasnio zašto su Pink, Happy, Prva i B92 ponovo dobile nacionalnu frekvenciju

Savet Regulatora je zaključio da su svih 14 podnosilaca prijava, i to: TV Pink, Nacionalna Happy TV, Vesti, BK TV, Una, Nova S, N1, Prva, TV B92, K::CN Nacionalna, TV2, Tanjug TV, K1 i Kurir televizija ispunili uslove iz konkursne dokumentacije, stoji u odluci koju je REM danas objavio na svom sajtu.

Podsetimo, REM je doneo odluku da produži dozvole televizijama koje su već imale nacionalnu pokrivenost - Pink, B92, Prva i Hepi. Savet je, prilikom odlučivanja, kako kažu, imao u vidu i da je "razliku u donošenju odluke dala i činjenica prethodnog rada izabrana četiri podnosioca" i njihova ekonomska održivost, kao i iskorak ka digitalnoj transformaciji i došao do zaključka da će te televizije "u većoj meri nego ostali podnosioci opravdati postojanje višestrukih benefita za gledaoce na području cele Republike".

Prilikom odlučivanja kojim će to podnosiocima izdati dozvole, Savet Regulatora je uzeo u obzir sve činjenice koji bi uticale na ostvarivanje većeg kvaliteta i raznovrsnosti sadržaja i uporedno-kvalitativnom analizom ispunjenosti kriterijuma došao do zaključka da će podnosioci TV Pink, Nacionalna Happy TV, Prva i TV B92 u većoj meri nego ostali podnosioci opravdati postojanje višestrukih benefita za gledaoce na području cele Republike, prevashodno kroz objektivan i pravovremeni pristup u prenosu informacija, kroz sopstvenu produkciju programskih sadržaja kao dokaz ukupnih proizvodnih mogućnosti i raznovrsnost ponuđenih programskih žanrova na način da se zadovolje potrebe najšireg auditorijuma i ojača medijski pluralizam, navedeno je.

Savet je, prilikom odlučivanja, kako kažu, imao u vidu i da je razliku u donošenju odluke dala i činjenica prethodnog rada navedena četiri podnosioca i njihova ekonomska održivost, kao i činjenica da su emitovali program od 2006. godine i da su tokom 2015. godine u potpunosti ispunili način i vremenski raspored prelaska sa analognog na digitalno emitovanje i distribuciju programa (proces digitalizacije) i uložili sredstva kako bi napravili tehnološki iskorak ka digitalnoj transformaciji.

Savet je, kako dodaju, naročito cenio garancije koje su podnosioci naveli u predlogu programskog elaborata, koji će postati sastavni deo izdate dozvole, da će u narednom periodu dodatno unaprediti postojeći program, baviti se važnim društvenim pitanjima, raditi na zaštiti medijskog pluralizma i biti otvoreni za različita mišljenja, argumente i ideje u cilju podsticanja najšireg društvenog dijaloga i doprineti daljem unapređenju medijskih standarda u oblasti informisanja, kulture i obrazovanja.

Imajući u vidu sve navedeno, Savet je doneo odluku potrebnom većinom glasova, shodno članu 96. Zakona o elektronskim medijima, navodi se u saopštenju.

REM je dodao i da će integralnu odluku objaviti na svom sajtu.

Oceni vest:
1
10

* Sva polja su obavezna (Preostalo 500 karaktera)

Pošalji fotografiju uz komentar (do 2MB)
  • Samo jedan razlog postoji

    pre 6 dana i 23 sata

    Zato što su verni Vođi i iznose njegove verzije istine.

    Oceni komentar:
    1
    13
  • Nardnjacka Smrdija

    pre 6 dana i 8 sati

    Bogami su nam objasnili :)

    Oceni komentar:
    1
    4